• 08 546 308 10

Vanliga Frågor

  • Hur går bokningen till?

    Steg för steg:
    1. Boka och betala via www.ettsmart.se
    2. På ankomstdagen genereras och distribueras din unika kod(nyckel) via e-post och SMS
    3. När du fått din kod(nyckel) kan du anlända när det passar efter 15:00 (sen ankomst är inget problem)
    4. OBS ! Nya gäster ska vara beredda att lämna ID handling på plats innan rumstilldelning och kodgenerering kan ske (anländ i tid!)
  • Vilken utrustning finns på rummen?

    TV, trådlöst internet, WC och dusch. Vattenkokare, te och kaffe. I studiorummen finns en trinette med diskho, kylskåp och mikrovågsugn. Där finns även glas, tallrikar och bestick för två personer. Obs – ej ugn eller spis.
  • Vad ingår i rumspriset?

    Wi-Fi, TV och fri parkering. Frukost ingår i alla våra hotellvistelser.
  • Kan jag ta med mig husdjur?

    Det finns rum avsedda för husdjur. Var god kontakta kundtjänst på info@ettsmart.se i god tid innan din vistelse. Djur får ej lämnas ensamma på rummet.
  • Vart vänder jag mig om jag har frågor?

    Du kan normalt kontakta personal på plats vardagar dagtid fram till 15.00. Kundtjänst har öppet vardagar kontorstid och nås på info@ettsmart.se eller 08 546 308 10. Vi har även en hotline 24/7 för våra boende-gäster på 08 350 260.
  • Hur dags är ankomst och avresa?

    Ankomst från 15:00 ankomstdagen och avresa senast 11:00 avresedagen.