• 08 546 308 10

Vanliga Frågor

  • Hur går bokningen till?

    Steg för steg:
    1. Boka och betala via www.ettsmart.se
    2. På ankomstdagen genereras och distribueras din unika kod(nyckel) via e-post och SMS
    3. När du fått din kod(nyckel) kan du anlända när det passar efter 15.00 (sen ankomst är inget problem)
    4. OBS ! Nya gäster ska vara beredda att lämna ID handling på plats innan rumstilldelning och kodgenerering kan ske (anländ i tid!)
  • Vilken utrustning finns på rummen?

    TV, trådlöst internet, WC och dusch. Vattenkokare, te och kaffe. I studiorummen finns en trinette med diskho, kylskåp och mikrovågsugn. Där finns även glas, tallrikar och bestick för två personer. Obs – ej ugn eller spis.
  • Vad ingår i rumspriset?

    Trådlöst internet, TV och fri parkering. Beroende på bokning så kan även frukost ingå i rumspriset (eller köpas separat som tillval).
  • Kan jag ta med mig husdjur?

    Det finns rum avsedda för husdjur. Vg kontakta kundtjänst på info@ettsmart.se i god tid innan din vistelse. Djur får ej lämnas ensamma på rummet.
  • Vart vänder jag mig om jag har frågor?

    Om du är på plats så kan restaurangen svara och ta hand om dina frågor. Du kan även kontakta 08 350 260 på övriga tider. Kundtjänst har öppet vardagar kontorstid och nås på info@ettsmart.se
  • Hur dags är ankomst och avresa?

    Ankomst från 15.00 ankomstdagen och avresa senast 11.00 avresedagen.